شما اینجا هستید   |

فلسطین پاره تن اسلام است
اسرائیل بداند که اگر باد بکارد طوفان درو خواهد شد. طوفان الاقصی

فلسطین پاره تن اسلام است

بسم الله الرحمن الرحیم

اصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَاسْتَغْفِرْ لِذَنْبِکَ وَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ بِالْعَشِیِّ وَالْإِبْکَارِ ﴿۵۵﴾ غافر
پس صبر کن که وعده خدا حق است و براى گناهت آمرزش بخواه و به سپاس پروردگارت شامگاهان و بامدادان ستایشگر باش (۵۵)
باردیگر جوانان غیور و با ایمان فلطسین با اجرای عملیات طوفان اقصی به جهانیان نشان دادند که مقاومت بهترین گزینه برای استیفای حق است.و کسانی که همواره با انواع روش ها سعی در خاموش کردن اراده مقاومت در هرجایی از دنیا می کنند، بدانند که اگر مقاومت در برابر ظالم مجهز به سلاح های کشتارجمعی یک اعتقاد و باور قلبی باشد همواره دست برتر را جنگ دارد.
آنانی که با دیوار کشیدن دور منطقه ای، به خیال خودشان امنیت را برای خود تضمین می کنند، اکنون دیدند که زمانی که اراده برای بازپس گیری حق و انتقام به جا از ظالم باشد، اگر تا ۱۰ها متر ارتفاع از سطح زمین هم دیوار وحصارکشی شود، مردانی با اراده پولادین این حائل ها را فروریخته و ظالمین را مجازات خواهند کرد.
چه کسی تصور می کرد که گروهی کوچک که نه نیروی هوایی،نه نیروی دریایی، ونه حتی ارتش منظم و تجهیزات جنگ دارد ، این طور رژِم صهیونیستی را غافلگیر کرده و تمامی آنچه را که در طی این چند سال عمر منحوس خود رشته کرده بود را پنبه کند؟
تاریخ پر است از پیروزی های مقاومت ولی ظالم ها هیچ وقت درس عبرت نمی گیرند.
آیا آبرو ریزی در خروج شبانه و زودتر از موعود رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان برای اسرائیل کافی نبود؟
نه تنها غزه و کرانه باختری رود اردن بلکه کل این سرزمین کشور فلسطین است و دیر یا زود اسرائیل این غده سرطانی مجبور به ترک این سرزمین خواهد شد والبته  که خفت وخواری را به همراه خود برای آن مسلمان نما دولت و ملت هایی که سال هاست با رژیم صهیونیستی دوست هستند به ارمغان خواهد آورد.
وای بر کسانی که شعار اسلام سر دهند و با دشمنان اسلام هم پیاله.
یقینا آیه  یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم (سوره محمد آیه۷) برای غزه وفلسطین مصداق بارز خواهد شد چرا که وعده خدا حق است و خداوند با صابرین.
خداوند به رزمندگان مقاومت قوت و عزت ببخشاید
برای شهدا علو درجات
برای خانواده های این عزیزان صبر وشکیبایی
وبرای دشمنان اولا شکست در توطئه هایشان وسپس عذاب الیم نصیب گرداند
احمد جاوید
مهر۱۴۰۲
دسته بندی : باشقا سوزلر
به اشتراک بگذارید : | | |

WP Radio
WP Radio
OFFLINE LIVE